Maisku antoi minulle ensimmäisen tunnustuksen, jossa pitää paljastaa 10 asiaa itsestään. Kiitos paljon!

1. Asun Vantaalla rivitalossa, jota yritän parhaani mukaan sisustaa mieleiseksi.
2. Olen 22-vuotias.
3. Työskentelen kirjapainossa laskenta-assistenttina.
4. Haluaisin koiran, mutta allergian vuoksi en voi hankkia.
5. Tykkään älyttömästi suklaasta, sitä voisin syödä vaikka kuinka paljon.
6. Olen huono pitämään yllä kaverisuhteita, ehkä se joskus muuttuu ja saa takaisin vanhat kaverit. Yhdestä ystävästä on jo tullut enemmänkin kuin ystävä. :)
7. Olen askarrellut vuoden verran aktiivisemmin, pienenäkin tuli jonkun verran harrastettua erinäisiä askarteluja.
8. Hamstraan melkein turhia leimasimia varastoon, tosin mikäänhän ei ole turhaa kun askartelusta puhutaan, eikö vain?
9. Haluaisin hyötypuutarhan, mutta se voi jäädä haaveeksi.
10. Olen vajaa 160 cm, ruskeat hiukset, siniset silmät ja silmälasit, uudet kävin tilaamassa eilen ja saa nyt odotella pari viikkoa uusia laseja. :)
1254069769_img-d41d8cd98f00b204e9800998e